08 JANUARI 2011

Hallå! :) Vad ska ni göra idag? Själv ska jag snart gå på powerwalk och sen kommer min kompis hit. ♥ Vi ska städa mitt rum, jag förstår om det låter trååååkigt men både hon och jag älskar att inreda och så, haha :) Lite senare på dagen ska vi ta hand om en hund som heter Molly, världens sötaste hund! För att hennes ägare ska på middag och sen teater, elr nåt. Men jag är bara glad att jag får ta hand om Molly, hon är så gosig! :D ♥

DAGENS TRÄNING:
minst 15 minuter powerwalk, 20 armhävnigar + 40 sittups.




Söta söta Molly ♥


Kommentarer
Postat av: Mittlivsform

Det bästa sättet är att göra övningar hemma där du använder dig utav din egen kroppsvikt! Youtube har massor med träningsvideor med olika övningar för hela kroppen. Det bästa är att det är helt gratis ;D

2011-01-09 @ 21:25:12
URL: http://mittlivsform.blogg.se/
Postat av: Mittlivsform

Säg till om du inte hittar något bra så har jag nog några videor på lager ;) Man tackar! Kändes bra, dock är inte mitt största mål att gå ner i vikt eftersom jag redan är normalviktig, men det verkar ju dock som att det är en del utav effekterna på vägen till mitt livs form ;D

2011-01-09 @ 21:46:02
URL: http://mittlivsform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0