2. BÄSTA IDROTTS MINNE

Jag vet egentligen inte... Jag har aldrig riktigt varit en sportmänniska. Men jag minns en gång när vi spelade basket på min förra skola på rasten (detta var i fyran). Jag minns att vi körde killar/tjejer och nästan hela fyran och femman var med. Och jag minns att jag var jätteduktig och satte tre elr fyra bollar. Efter matchen fick jag massa fina kommentarer av folk, jag var så stolt ♥

Eller så var det i fyran på simningen. Vi hade simmat minimax. Och jag brukade alltid känna mig dålig jämfört med mina syskon som vann medaljer och sånt hela tiden. Så ropade tränarna ut namnet på vinnarna och jag hade vunnigt guld! Jag blev så glad, jag klassade till och med ut några som var äldre än mig.  Så en nöjd Elvira gick hem med en guldmedalj, plus en silver och en brons. Aldrig hade jag varit så stolt ♥ Haha

Sen har jag också haft måånga fina dansminnen! Till exempel i våras förra året när min årskurs gjorde LejonKungen i vår skola. Jag minns när jag stod på scenen och alla klappade, det är den bästa känslan! Dans och uppträdande kan verkligen få mig att känna mig duktig och begåvad. Jag älskar att dansa! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0