FREDAG :D

Nu är det dags för Fredags mys träning! :) Hej på er ;) Har precis varit ute och joggat, sedan styrketränat och strechat och nu sitter en ganska trött Elvira framför datorn i sängen ♥ Guuud, vad skönt med fredag! Inte för att jag har haft en så lång vecka... ;) Igår tränade jag inget, kändes inte bra i kroppen... Torsdagar för mig är väldigt jobbiga för mig... Jag börjar halv nio, inte för att det är jobbigt, men jag slutar kvart i fyra och lektionerna staplas på varandra... Och sista lektionen är matte och då är jag alltid sjukt flummig och trött. Men idag började jag dagen med dans på morgonen. Underbart! ♥ ♥ (jag går i dansskola om ni inte visste det) Sedan är det bara roliga lektioner :) Och idag fick vi pappren om praoen vi ska höra, ska bli så kul! Jag ska praoa med min kompis på en klädaffär, helst vill vi praoa på JC men det kanske inte går... Vi fick papprena idag, och vi ska praoa i slutet av februari så vi har inte så lång tid på oss... Känner mig lite pressad :( Men det går säkert bra tillslut! Har ni några bra prao - tips? Skulle bli jätteglad ♥



ATT TRÄNA ÄR KUL! ♥ DET ÄR SKIT I BÖRJAN, UNDERBART LÄNGRE FRAM!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Håller verkligen med om att träning är underbart :)

2011-01-20 @ 22:38:23
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0