IDAG BLEV DET FYRA RUNDOR!

Känner mig ganska glad! Oftast brukar jag springa två rundor. Ibland tre. Men idag sprang jag fyra rundor, vilket är rekord för mig! :D Imorron ska jag göra min favvo-träning. Innan frukost ska jag dricka ett stort glas vatten, och sen ska jag springa så många rundor som jag vill/orkar. Den får man inte glömma frukosten, det är det sämsta man kan göra! Så en god, stor frukost för mig ;) ♥

Idag har jag ätit:
Frukost: Te, en macka och ett äpple
Lunch: Kycklinggryta, ris, mjölk och sallad.
Mellanmål: Äpple, och Mocha Latte mumss!
Middag: Räk-gryta, pasta, knäckebröd, mjölk plus sallad

Jaa, det har jag ätit idag :) Mocha Latten var kanske inte jättebra, men det förtjänar jag! Det är det enda söta jag äte... nej dricker ;) ♥ Plus att, ikväll ska jag äta körsbärs-tomater, det är som godis för mig!! Hur mår ni idag? Jag har haft en toppen dag :D Inte för att jag har gjort något speciellt, men jag har bara bart glad. I och för sig började jag dagen med en timmes dans i skolan, vilket alltid gör mig på mitt bästa humör! Och starten på dagen är väl viktigt? ;) Puss & Kram



En bild jag gjorde på Picnik.com :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0