NY DESIGN OCH TRÄNINGSUPDATE

Jag har inte tränat någonting denna veckan! :( Inte alls bra gjort! Men jag tycker att det har varit så j*vla kallt, och jag har inte gymkort så jag måste träna utomhus. Men därimot äter jag fortfarande nyttit :) Nu känns det helt naturligt. Idag hade vi 10-års jubileum på min skola, och alla fick tårta. Men jag blev knappt sugen på den. Istället för en fet tårtbit gick jag ner i cafeterian och köpte te (jag är lite förskyld...) och Wasa sandwich. Jag ska verkligen försöka komma ut i helgen och springa, om det inte är så kallt! Jag har också gjort en ny design :) Jag tycker den kändes bra. Vad tycker ni? Jag älsar era kommentarer ska ni veta! Tack för att ni kommenterar, jättekul att läsa! ♥ Kram på er!


Wasa Sandwich och...

...citron te istället för...



...tårta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0