SOVMORGON

Hejsan sötisar ♥ Idag har jag sovmorgon, så sköönt :D Förra onsdagen gick jag ju ut och sprang innan frukost, vilket jag inte orkade med idag. Men på lördag ska jag göra det, kanske söndag :) Men igår sprang jag två rundor, och styrketränade efter. Jag har inte tränat så mycket på dom senaste dagarna...

Fredag: Två rundor och styrkepass.
Lördag: En runda.
Söndag: -
Måndag: -
Tisdag: Två rundor och styrkepass. 

Men idag är en ny dag. Jag har tid att träna efter skolan :) Men jag har iaf tränat lite. Hur lite som helst är bättre än inget :D Så jag är ändå stolt, för så här mycket skulle jag inte träna för typ 1 mån sen :D ♥ Nu sitter jag och äter frukost, te och knäcke mackor :) Hur har ni haft det på senaste? Kram till er!


Sovmorgon :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0